jueves, 8 de mayo de 2008

Cicle de enQüentros el sector de la Logistica clau en en els Models de MultiRelació (Door to door)


Tertulia - presentació de la campanya Cicle de enQüentros el sector de la Logistica clau en en els Models de MultiRelació (Door to door) Relació

martes 13 de mayo de 2008

“El 70% de la informació té algun vincle geogràfic”


Bernardo Hernández (Google): “El 70% de la informació té algun vincle geogràfic”

Des del passat mes de setembre de 2007, Bernardo Hernández és el director mundial de Màrqueting de Google Maps i Google Earth. Va arribar a aquest càrrec -i, per tant, a la seu central de la companyia a Mountain View, Califòrnia (Estats Units)- desprès d’ocupar durant dos anys el càrrec de director de Màrqueting i Producte de Google a Espanya.

El dimecres 21 de maig, segona jornada del Bdigital Global Congress, Bernardo Hernández participarà com a ponent principal en la sessió plenària titulada “La visió dels grans d’ Internet”. La seva ponència es titularà “La estratègia de Google i el futur de la GeoWeb“.



Condueix la Tertulia , Rafael Ballesteros qui ha participat en els processos de internacionalització de Bancs, Plataformes i Consultories: Caja Postal , pasando por Argentaria hasta BBVA de Santander, Central . Hispano pasando por BSCH hasta Banco Santander

está prevista la intervenció de:
Lluis Gay model de inNovació "conductor" de la organització Spain Tir desde la seva fundació fins a la seva incorpporació en un projecte totalment internacionalitzat () qui ha declarat segons els organizadors,



L'Intrastat
  • Mòdul Certificació per les persones que lideraran el canvi que insinua el naixement de la figura dels Operadors Econòmics Autoritzats contractació, veure mes

Marquetir

el gestor comercial recibe

...... información Geocodificada :




Calendari presentacions Cicle de Conferencies


tenim la patent i hi han grans oportunitas entre els paisos que s'incorporen ala UE, han de fer el DUA i la estadir
stica Intracomunitaria